Ens complau comunicar-vos que aquest dissabte 17 i el diumenge 18 ens trobareu a la Fira de Nadal, a la plaça de La Fàbrica.
Podeu visitar-nos i aprofitar per renovar la subscripció pel proper any 2023. Si ho feu, rebreu un petit regal.
Podeu consultar la programació del 2n Trimestre en el nostra pàgina web.
Hem elaborat un resum de les activitats que hem fet en aquests gairebé tres anys que fa que vàrem començar l’Aula,
Podeu veure el “Vídeo Fira de Nadal 2022”, en el nostre canal del YouTube.
Us hi esperem..!
Junta AEU PdD
