Benvolgudes i benvolguts,

El dimecres 19 d’octubre la Doctora en Historia  Núria Castellano i Solé  ens va explicar, amb la seva conferència: «Dones i treball a Egipte», quin era el rol de les dones a l’Antic Egipte, els seus treballs i oficis.

Núria Castellano és  Doctora en Història per la Universitat de Barcelona amb la tesi  «La arquitectura funerària en època saïta» (2006), i  Co-directora de la tesi «Las mujeres de la realeza egipcia de la dinastía 0 a la dinastía III» (2009).

Actualment és professora associada de la Universitat Oberta de Catalunya (2022) impartint  l’assignatura «El món antic».  Ha desenvolupat una gran experiència professional i activitat científica. És també una gran divulgadora del món egipci antic i és autora de nombrosos llibres sobre el tema.

Si voleu saber-ne més podeu consultar aquestes referències:

Junta AEU PdD

Aquesta Videoconferència està disponible en el canal de YouTube de l'Aula d'Extensió Universitària de Premià de Dalt
Compartir això: