Aquest anunci mostra la història d’una dona que és maltractada pel seu marit que acudeix a una pitonissa, la qual justifica l’actitud de l’home.
A més, diu que la culpa és seva per no haver-lo cuidat bé i no haver-se preocupat d’oferir-li un bon alcohol al marit en arribar a casa cansat de la feina. Finalment, presenta el producte com a solució del problema.
Es tracta, doncs, d’un anunci que reflecteix la realitat que vivien moltes dones en aquell moment.
Aquest anunci presenta la bellesa com una necessitat per a les dones si no volen acabar soles.
Així, dóna a entendre que les dones que estan solteres és perquè són lletges i que, per tant, necessiten la seva crema per estar guapes i tenir pretendents.
A més, transmet el missatge que si no estàs guapa estaràs trista perquè no tindràs parella, com si tenir-ne fos necessari per ser feliç!.
Els anuncis de l’època mostren a la dona com si fos una criada, l’encarregada de preparar-li el menjar al seu home i fer que aquest estigui feliç.
Presenten a l’home com el centre de tot, com si la dona hagués d’estar al seu servei i el seu únic propòsit fos tenir-lo content.
Transmet el missatge que, si li donés aquest producte al teu marit, l’enamoraràs i no seràs culpable que no t’estimi. Veiem, doncs, que en aquell moment els anuncis pretenien obligar la dona a comprar els productes si volien tenir una vida feliç.
Aquest anunci mostra un producte que facilita la feina de casa a la dona i ho presenta com si fos un caprici. A través d’aquests anuncis es mostra com la dona no només vivia per fer feliç a l’home i aguantar les seves queixes, sinó que a més ella havia de somriure mentre ho feia, com si d’això realment depengués la seva felicitat.
Per sort, avui dia, aquest tipus d’anuncis estan prohibits i només són un record desagradable de com era la societat dels anys 60. A més, ens permet veure com s’ha evolucionat gràcies a moviments com el feminisme, que ha anat prenent força amb els anys.