Per tots aquells que vau asistir al concert, malgrat el mal temps, i també per tots aquells que ho desitgeu, us oferim l’enllaç al resum fotogràfic del concert que el Quartet Barroc de Sant Simó ens va oferir el passat 20 de desembre.
També us adjuntem el programa amb les obres d’Antonio Vivaldi (1678-1741), arranjades per a dues flautes de bec i baix continu, interpretades el dia del concert.
Per descarregar el programa cliqueu AQUÍ
Ens retrobarem al dia 7 de gener..!
PER NADAL, REGALA CULTURA !
BONES FESTS I BON ANY 2025.
Junta AEU PdD
