Benvolgudes/benvolguts

6a Conferència del primer trimestre del curs 2020/21

COMUNICACIÓ IMPORTANT ALS SOCIS I SÒCIES

SEGUIM AMB LES CONFERÈNCIES DE L’AULA D’EXTENSIÓ UNIVERSITARÀRIA DE PREMIÀ DE DALT

Benvolguts/des sòcies,

Com sabeu el pròxim dimecres 9 de desembre tindrem ocasió de veure, a Premià de Dalt, el meteoròleg de TV3 i llicenciat en geografia per la Universitat de Barcelona, Francesc Mauri, que ens parlarà d’“El canvi climàtic: com ens afecta i què podem fer”.

Aquesta conferència, igual que l’anterior, la farem semi presencial perquè ho permet la norma del PROCICAT. Els afiliats amb número de soci entre el 91 i el 115 tenen preferència per poder-hi assistir presencialment. Fa uns dies vam demanar a aquests socis que confirmessin la seva assistència o si, contràriament, preferien la vídeo-conferència.

Us comuniquem que, vistes les respostes que hem obtingut, ens queden encara 23 places presencials per a la resta de socis que hi vulguin assistir.

Així doncs, independentment del nombre de soci o sòcia que tingueu, us convidem que pugueu sol·licitar de venir presencialment a la conferència del Francesc Mauri. Per fer-ho respongueu a aquest correu i manifesteu la voluntat d’assistir-hi. Per poder fer una gestió àgil de les places disponibles, us preguem que contesteu aquest e-mail abans del dilluns 7 de desembre a les 22:00 h.

Dimarts rebreu un correu on se us confirmarà si podeu assistir-hi perquè, si rebem més sol·licituds de les que permet d’aforament, triarem els socis que encara no hagin vingut a cap conferència d’aquest curs.

Si no podeu venir, sapigueu que la conferència l’emetrem en directe pel YouTube de l’Aula i que us enviarem un correu electrònic amb un enllaç uns moments abans de començar per poder-vos connectar i gaudir de la sessió, com fem habitualment.

Recordeu:
Dia: 9 de desembre
Hora: 18:30 h
Lloc: Casal Jove de Premià de Dalt (entrada pel Casal d’avis)
Conferència: “El canvi climàtic: com ens afecta i què podem fer”.
Conferenciant: Francesc Mauri.

Cuideu-vos.
La Junta AEU PdD

Logos del peu de pàgina Inicial